Friday, July 9, 2010

luna-ariel-cut tari.















finally.. cut tari & luna meminta maaf kepada semua rakyat indonesia & presiden mereka..
but.. we still never know the truth..

kenyataan cut tari :


"atas nama peribadi & atas nama keluarga saya memohon maaf yang sebesar2nya. mohon maaf atas pemberitaan baru2 ini yang meyangkut diri saya yang telah menimbulkan keresahan di masyarakat.sekali lagi saya mohon maaf."
(sumber: kosmo,jumaat,9 julai 10)

namun bila ditanya sama ada benar atau tidak gadis di dalam video skandal seks itu merupakan dia atau tidak.. Cut tari menjawab supaya jangan ditanya lagi sama ada benar atau tidak.. dia menyerahkan semuanya kepada pihak berkuasa..


kenyataan Luna :

"saya juga ingin meminta maaf kepada keluraga saya yang mungkin ... emm.. ya.. intinya saya benar2 minta maaf pada semua.. jadi.. emmm... mudah-mudahan..."
(sumber: kosmo,jumaat,9 julai,10)
berbeza dengan jawapan dari cut tari apabila diajukan soalan yang sama.. Luna masih tidak mengaku bahawa itu adalah dia...
* haish.. kedua2 jawapan aktress cantik ini lebih kurang sama sahaja.. cuma.. kekesalan & keinsafan lebih dilihat pada Cut Tari.. that's my opinion lah..
kepada aril.. gayanya kamu.. seharusnya lebih mengingati selepas ini ya... ;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...