Saturday, November 6, 2010

PENGISIAN MASA LAPANG. ;)

since bz dengan final presentation..
baby VIVA aku.. dah lama tak mandi.. ;p
pelbagai KHAZANAH yg telah berkumpul.. kesian baby.. jahat betul mama baby ni kan. ;)
sory syg.. mama tak sempat & tak ada masa nak mandikan syg.. hehe..
kalau atuk( abah aku) baby nampak baby KOTOR camni.. mesti atuk marah mama.. ;)


LUCKY, ief tolong aku cuci baby aku ni.. ;)
semalam pergi cuci dekat machine car wash.. BAIK punya nak masuk mesin tu, HUJAN!!! haha..

nak patah balik, memang tak lah kan.. dah dalam mesin tu dah pun. hehe.. ;p
tapi.. pelik. ada juga kereta yang still tggu turn nak cuci kereta. ;)



hari ni.. while nogee & kinah masak kan maggi.. (masak maggi je..??) hehe..
aku ajak ief tolong aku cuci dalam baby viva aku tu jap.. al-maklumlah.. ief kan expert ckit cuci2 ni.. ;p

minah tu.. membebel je sepanjang cuci kereta aku.. TENSEN lak aku.hehe..

dari kiri: ief sedang khusyuk membersihkan khazanah2 dlm kereta aku. ;), aku, sempat lagi tangkap gambar.hehe,ya!! itu dia ief yg sgt rajin membersihkan kereta aku!! tq dear!! hehe.. syg ko lbh la! ;)

before bz dgn final presentation.. aku kerap juga lah bawa baby viva aku ni pergi mandi kat machine car wash tu.. then.. bila dah bz gile.. memang tak kuasa lah kut nak bawa. hehehe..
bila dah sebulan, hah! ambil ko! dah macam sarang tikus!! euwww....

ya.. sempat lg memberikan posing yg terbaik. capture by: NOGEE.;) yg terkial2 cari setting kamera CANON aku. View dari kondo mewah aku.. fourth floor.huhu...


kadang2 bila dah tak tahu nak buat apa, kemas & cuci kereta pun 1 aktiviti yang menarik juga! ;)
baby syg.. mama dah bersihkan baby... sudah wangi...!! ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...