Wednesday, February 22, 2012

Bercinta jangan over.


Peace be upon u guys. ;)

terdetik hati ni nak update pasal tajuk kt atas tu gara2 tak tahan tengok tweet2 si retis Shila amzah & shanaz Ahmad tu.;-p tak nafikan bercinta tu sesuatu yg manis, & indah sekali. Tapi kalau terlalu show off. ia boleh mengundang kpd perkataan 'annoying' & 'muak'. ;)

sebagai contoh, di laman sosial facebook. kalau boleh, status tu nak penuh je pasal bf/gf hang. kalau setakat tulis i love u tu, aku boleh cara lagi. tp...

" guys, nak tahu tak apa yg bf sy hantar sms kt sy harini? 
ASPALELA BT NAIB, saya AHMAD KETAK BIN AHMAD SASA berjanji akan sehidup semati dgn awk, & tidak akan sia2kan hidup awk. auwww. sweet kan? sy sayang ahmad ketak sy!! mmuahhh!"

YA ALLAH. bulu roma ni bukan je menegak bila baca, rasa macam nak gugur pun hado. ye, kalau aku dpt sms  macam tu dari bf aku pun, aku akan senyum lebar sampai seminggu, tidur pun tak boleh lah. ;-p tapi, tapi, tapi... kalau boleh.. tolong lah kontrol perasaan excited + happy awak  tu. lebih baik kita simpan je dlm hati, nak2 masa tengah happy sgt tu kan. ;-p bimbang nanti tak jadi, merana. merana satu, malu nak letak mana? 'amboi, dulu kemain nak sehidup semati, lahh ni.. putus dah?' Dik oi.. kasik fikir sikit lah ye..? ;)

kalau rasa excited sgt, happy sgt, baik tutup mulut. hewhew.

ada banyak cara lagi yg boleh kita tunjuk & lahirkan perasaan syg kita pd yg tersayang. bersederhana tu kan bagus? ;) jgn terlalu over sampai kita tak fikir perkara tu sebenarnya mengjengkelkan. 'status aku, aku punya pasal lah, facebook aku, aku punya pasal lah'. ye.. memang itu hak kau. tapi, INGAT. Ia mencerminkan peribadi anda. ;)) 

sekian.. 

1 comment:

mama aini said...

salam syue..rindu kat syue..sibuknya dier..ehem betul syue..ramai yg suka update kata2 yg terlebih over camgitu..he2x..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...