Sunday, December 25, 2011

HATE with this new facebook TIMELINE.

Peace be upon u guys. 

i'm totally suck with facebook rite now. seriously, it's just make me want to deactivated my account! grrrrr. did u get it MARK ZUCKERBERG?? ( huh, tiba2 emosional) i just want my old profile back. ;-(

Did u was a victim of this bullshit TIMELINE? ;-p 



ya, aku antara mangsa2 nya. ekceli, tak ada lah mangsa sgt, tangan aku yg gataii sgt upgrade pada TIMELINE. now. amikaw! Harrem J tak boleh tukar pd yg asal.  dah macam myspace aku rasa.T_T  oh MARK ZUCKERBERG, what hv u done hah..? ;'(

perasaan menyampah semakin membuak bila tengok profile bertukar rupa. membuatkan tuan hambo konfius sat, eh, aku TER-log in MYSPACE ke ni? DEM! Makanya, aku memikirkan pasti ada jalan penyelesaiannya. So, aku terus google. yes! ada cara nak turn it on pd yg asal! ;) siap ada video tutorial lagi. & guess what?? Harrem! semua cara aku dah ikut, tp still TIMELINE bodoh ni bertenggek lagi kt profile fesbuk gua. sedih tahu? 

see? kemain byk cara2 nk removed, tp semua tak boleh pakai!

Puas sudah mencari solution, tp akhirnya, aku harus menerima kenyataan yg this TIMELINE is permanent. ;') REDHA itu ikhlas.. PASRAH itu menyerah. errk, tetibe je masuk mood ombak rindu. Tuihhhh. what ever is, hope  yg satu hari nanti akan ada juga solution utk timeline bodoh ni. -_-

antara beribu2 yg benci dgn TIMELINE. ;p

We should make a group to those dont like dis timeline. -_-


see! see! it's permanent. ;(

kecewa betul ni! ;p

miss this old profile. ;'(



okay. okay. i hv to admit that.. this new TIMELINE  sgt cooll. ( tangan atas bahu, jelir lidah) oleh sebab itu, aku dah create satu cover page yg sgt osem! nahh!

hahahahaha!

Sekian, bai..

1 comment:

mama aini said...

assalam syue..bznya syue skrg ni..syue mama pun tak berapa suka dgn FB mama tu !!..hu2x..mama jarang buka FB dah.rasa marah je dgn FB mama yg macam dah takde privacy tu !!..he2x..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...