Friday, June 25, 2010

aril peterporn..?? Luna maya..


cok cek cok cek bersama syu-syu.. =)




minat pula bila baca artikel tentang video seks diantara pasangan kekasih yang cocok gitu di indonesia..;)
masing-masing menafikan itu adalah mereka.. sedangkan bukti yang boleh dikatakan kukuh juga lah untuk tuduh mereka.. tapi.. biasalah.. manusia.. buat silap.. siapa nak mengaku.. betul tak..?

pada hari ahad lepas, di dalam surat khabar harian metro.. ada mengeluarkan artikel bertajuk..
"luna buang tatu elak dikait video lucah".. see...?? dah terang lagi bersuluh rite..??
di dalam artikel tersebut ada menyatakan yang tatu pada pinggul Luna sama seperti tatu yang ada pada 'gadis' yang ada di dalam video porno tersebut...




wah2... agaknya si Luna tu dah jadi cacing kepanasan la tu... hahaha. ( laser taw aku..kekeke..)
di dalam petikan artikel suratkhabar metro juga tak silap aku semalam.. rakyat Indonesia membuat demonstarsi beramai-ramai untuk meminta pihak kerajaan indonesia melaksanakan hukuman rejam terhadap pasangan berkenaan.. ( aril & Luna ) pergh... sampai begitu sekali ya penangan rakyat indonesia.. kalau negara Malaysia.. untung lah.. hahaha....

actually.. aku respect juga dengan rakyat & kerajaan indonesia.. mereka habis-habisan menyiasat tentang penyebaran video lucah selebriti terbabit sehingga ke lubang cacing..
sangat berbeza dengan negara kita.. walhal.. negara kita apa kurang hebatnya dengan peyebaran video-video lucah selebriti dan pasangannya.. namun... seolah-olah perkara itu tidak terlalu berat untuk difikikan oleh kita.. mungkin kerana mereka selebriti?? ya... itu lah kenyataan dan realitinya..


apa-apa pun.. aku hanya memberi pandangan aku sendiri.. tidak ada niat untuk menyakiti atau mengecilkan hati siapa-siapa ya! ;)




2 comments:

fakhrullah said...

orang islam kott dia ni...huhu..orang ramai dh tunjuk perasaan depan rumah dia soh dikenakn hukum hudud utk zina...jangan kata artis...budak2 skang pun berlambak video depa....huhu

syue said...

hahaha.. betul2... macam2 versi ada.. ups! hahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...