Tuesday, April 24, 2012

BERSALAH.

bertindak mengikut nafsu bodoh. nah, amikaw! syu syu sedang cuba mengawal nafsu amarah. secara kasar, dapat dilihat syu syu seorang gadis yg pendiam konon ( puihhhhh)
secara halus, syu syu merupakan seorang gadis yg sukar utk mengawal sifat amarah nya. 
syu syu gila. syu syu sewel. 

jgn ditanya apa perasaan syu syu yg sedang menaip entry bodoh lagi bangang ni. semuanya berpunca dari perasaan 'bersalah' yg semakin membolosi diri syu syu ini. syu syu kehilangan arah tuju & tujuan, nampak tak? syu syu dah LOST. ayat pun semakin menghampakan lagi menjahanamkan bahasa jiwa bangsa. 

apabila emosi menguasai pemikiran, makanya syu syu seperti dirasuk oleh rasukan ablasa, syu syu rasa macam tajuk sebuah filem seram je tu kan? mohon jangan keliru, syu syu sekarang sedang menceritakan tentang perasaan syu syu.dan apabila rasukan itu telah berjaya bermaharajalela di dlm diri syu syu. serta merta syu syu melemparkan kata2 yg bodoh lagi tidak berotak kpd dia. syu syu memang jahat lagi kejam. syu syu tak ada hati perut. 

12 kali syu syu telah melakukan kesilapan ini. syu syu ulang lagi sekali, 12 kali ye. 12 kali juga syu syu telah dimaafkan dia. nampak tak? nampak tak? nampak tak yg syu syu sangat buta hati, dah lah memang buta mata, hati pun buta jugak. syu syu buta tak nampak syu syu ada dia yg sangat penyabar dgn syu syu. nampak tak? nampak tak? betapa loser nya syu syu ini. hoii cik loser, dipersilakan berambus. 

syu syu harap dia masih mampu maafkan syu syu utk kali ke 13 kalini. syu syu minta maaf . syu syu janji syu syu cuba ubah sikap syu syu yang tu. syu syu sayang dia. sekian. TT__TT

2 comments:

Nadhira said...

wonder siapa lah 'dia' tu.
anyway, shu....always remember this;
kalau ada kemaafan pertama, mesti ada kemaafan seterusnya. bukti, tak kan sampai ke-12 ceghitonye...

SyuE said...

hehe. bf syu ler kakak. ;(
yup2. betul tu. tp sgt terharu sbb die sanggup bg peluang byk kali. kalau laki lain, syu dh kene tinggal dah. ;'(

btw, thanx for ur advise kakak!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...