Saturday, April 21, 2012

yg mana serasi?


aku dgn dia, memang tak sebulu, sehaluan, seiring dan sejalan. -___-' mana kata, ada je yg tak ngam.  sebagai contoh, dia seorang yg rilex, tak cepat melatah. tp aku seorang yg tak boleh rilex, cepat sgt melatah. dan perkara2 ni yg mendorong kpd perang dunia antara kami. -____-"

Next, dia tak suka sms, berFesbuk, Bertwitter, Ber'skyping ( eh, betul tak eja?) aku? of course suka! selagi mana benda2 tu boleh buat aku dpt contact dia, aku memang suka. mihihi! aku suka karaoke, dia tak suka. dia suka memancing, aku tak suka. satu je lah yg sama, kami sama2 minat warna hitam. that's it! -_-" bila berborak, tak payah cakap, ada je yg argue, baik aku mahupun dia. 

ada orang cakap, kalau pasangan kita tu sama cita rasa dgn kita, maknanya depa serasi bersama. ada yg cakap, kalau sama cita rasa pulak, bosan, sebab tak ada perkara yg berbeza boleh dikongsikan, balik2 benda yg sama. bagi aku, susah nk expect utk kedua2 perkara ni. sebab kedua2nya ada consequence.

aku? aku punya pandangan pula, terpulang pada diri masing2. ( jawapan nak selamat je. -_-") bukan masalah jawapan nk selamat, tp sebab aku rasa semua orang ada pandangan dan rasa masing2. ikut keselesaan antara satu sama lain. depends on how diorang bawa hubungan tu sendiri, tak kisah la  sama taste ke, kontra ke.

Tp, tidak dinafikan, di dalam hubungan, mesti ada persefahaman yg kuat. kalau tak, memang susah nak bawa hubungan tu in future. kalau pandai mengawal, selamat lah hubungan tu, kalau tak, good bye lah gamoknya. ;-p

so, korang pula macam mana? yg mana korang prefer lagi? yg sebulu dgn korang atau yg berbeza dari korang? mana jalan pun yg korang pilih. kita tidak akan dpt lari dari  masalah. itu pasti ada. Jadi, belajar utk menerima dgn hati terbuka dan bersabar. ekceli, nak motivated diri sendiri ni. kbai!


p/s: siapa nk perfume, semua brand aku jual, follow me on twitter. ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...