Sunday, April 15, 2012

selamat pengantin baru Eyka. ♥

Alhamdulillah.. tanggal 13 haribulan baru2 ni, kawan sekolah aku, eyka dah selamat  bergelar isteri kpd 'buibui' (panggillan nama suami beliau) majlis yg begitu ringkas, tak ada sanding. tp bagi aku cukup sempurna dgn busana yg eyka pakai & of course eyka nampak cantik sgt walaupun simple! ;)

eyka  merupakan blogger yg aktif. selalu dia join2 gathering utk blogger2 ni. kalau nk follow blog dia, klik je kt nama eyka tu ye. ;) arwah baby merupakan kawan kami yg pertama sekali mendirikan rumah tangga, kemudian diekori oleh zira, jane & seterusnya eyka. ;)

setiap manusia akan berubah mengikut peredaran masa. eyka yg aku kenal waktu sekolah dulu memang jauh sekali dgn eyka yg aku lihat sekarang. makanya, memang dah sampai seru ko lah kan eyka nk kahwin. ;)aku tumpang gembira dgn ko eyka. semoga ko menjadi isteri yg solehah & taat pd suami ye. selamat pengantin baru!! ♥ 






p/s: bila aku? hewhewhew,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...