Tuesday, October 4, 2011

konsert kemuncak suria Fm 2011



lately yg sgt bz. ;) baru2 ni, pada hari sabtu yg lepas, aku terlibat dgn konsert kemuncak suria fm. since wa pernah menjadi intern student utk suria fm dulu, maka wa telah di'invite oleh mereka untuk jadi crew pada malam tu. wa, ros & B antara ex intern yang terlibat. 

Bagi mengisi masa kosong yg ada ni, aku pun setuju lah nak join. dari duk rumah tak buat apa kan. ;) antara artis yang datang adalah Dato Ct nurhaliza, Mnasir, Amy search, Hattan, Ning baizura, one nation emcee, adira, hujan, awi rafael & ramai lagi lah. Bajet2 dapat lah jumpa retis2 kat situ nak tangkap gambar, tapi memandangakan wa kene jaga booth suria fm, Makanya wa terpaksa melupakan niat yang tinggi menggunung bak batu caves ni. ;p

kak mawar, B, ros, aku & farhana

tugas aku simple je, jual tshirt suria. ;) alhamdulillah.. dalam dua ratus lbh juga lah tshirt dapat dijual. konsert berakhir pada pukul 1 pagi. dah lama tak buat kerja ni, makanya balik tu aku terus membongkang sampai pukul 1 tgh hari. ;p kepada adik2 jgn tiru aksi akak ni ye. ;p 

aku & capit


aku & abg bob ringgo

best friend aku mase suria fm dulu, Naim Hashim.


 walaupun penat, tapi aku enjoy lah. hopefully diorang akan invite lagi aku dan yg lain2 utk event akan dtg. ;p 

sekian..

5 comments:

pinky_liscious said...

nice picture syg...;)

mama aini said...

bestnya..lepas ni blh terus kerja dgn suria fm !!..

si kiut lavender said...

wah cam bez jer...:P

Bicara Bisu said...

syue comel!!!!

Bicara Bisu said...

bestnyyer..lalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...