Wednesday, August 3, 2011

Apex & norman hakim.. alahaaiiii..


petang tadi baca harian metro, front page isu apex a.k.a khairul fahmi tu, keeper terunggul masa kini. ;p beliau memang dah TITIK nak putus dgn elia, blogger yang dikenali sebagai 'jejari runcing tu'. ;) aku tak nak komen banyak sangat pasal isu ni. bagi aku, mungkin dah tak ada jodoh kan. masing2 mungkin ada kesilapan. pening juga aku bila baca kenyataan dari dua2 orang ni kat surat khabar. yang si apex cakap tu, yang si elia cakap ni. mana satu betul aku pun tak tahu. 

so, apa yang terjadi pada diorang tu, sama2 lah kita jadikan pedoman untuk kita. orang bertunang pun boleh putus, ni kan yang duk hangat bercinta macam kita ni hah. ;p ada juga yang hentam si apex, tak kurang juga hentam si elia. ada yang cakap si apex ni lupa diri bila dah naik, macam si mawi dgn ina dulu. & ada pula yang tepuk tangan pada si elia tu sebab perangai dia yang suka 'show off' perihal hubungan diorang kat blog. haishh.. macam2 versi lah aku dengar & baca! ;p as a conclude, kita doa kan yang baik2 sahaja untuk diorang. semoga kejadian ni lebih mematangkan apex & elia sendiri in future. ;) 


Next story, aku baca kat metro, perihal norman hakim & memey yang akan berkahwin. abby abadi tak pasti sama ada nak datang atau tak. sebab dia bimbang dia akan menangis nanti. hurmm.. kalau aku, aku tak pergi kut. dah lah 'wedding of the year' pula tu. apa yang aku nak komen sikit tentang story ni, bagi aku lah kan, aku rasa norman tak sepatutnya buat perkahwinan dia secara besar-besaran. ya.. aku tahu yang dia nak kahwin tu seorang anak dara, so of course nak meriah2 kan. tapi, tak ke norman fikirkan perasaan anak2 dia? kesan pada anak2 dia? huhu. ;p

ternyata insan ini kurang enak dgn selebriti dua orang ni. ;p aku bukan apa, aku naik jelik dengan sikap diorang. kena tangkap khalwat, tapi tak mengaku. pastu, tup tap, tup tap, dah nak kahwin. tak faham kite. ;p well.. biasa lah.. hidup dalam dunia artis ni memang penuh dgn propa. ;) hopefully dengan perkahwinan kedua ni, norman lebih menjadi matang supaya pisang tak berbuah dua kali. ;) 

sekian, carloo...

p/s: dgr ura2, ada blog 'jejari bukan runcing'.. ;p yeke?? haha.




3 comments:

Anonymous said...

pelik betol... norman & memey banyak kontoversi...tapi ade orang nak taja RM12juta! better dermakan pada anak2 yatim...

si kiut lavender said...

bru lepas terjah blog Elia...asa cam sedihla coz tgk dwg nih cam sweet couple...

mama aini said...

nice entry !!...ya syue hanya mereka yg tahu cerita sebenarnya...apapun semuga mereka tabah menghadapi, dah tiada jodoh antara mereka..ehem memey & norman..mama tak suka !...tak suka !...ha2x..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...