Thursday, August 18, 2011

spontaneous thursday # 5 : nenek & TV.

(sambil nengok TV)

nenek: apo orang putih tu cakap? cito ni pasal apo?

(malans nak layan) aku: alaa nek.. tak tahu lah nek.. nenek tengok lah ye.

nenek: apo pulak tak tahu, kan ada tulis2 kat bawah tu.! cer tengok! cerita ni pasal apo? ( maksud nenek, sari kata yang selalu keluar akt bwh tu)

hebat tak nenek aku? ;p dah tua2, tgh sakit2 pun, dia hebat! boleh dia suruh aku baca sari kata kat bawah tu. adess.. terkono den!  ;) haishh.. nyesal pula tak layan nenek masa tu. ;')
i miss you nek.. AL-FATIHAH.. 

4 comments:

Liefde Ain said...

:'( al-fatihah ..

kapten kakak said...

err ? ohh . al fatihah

farah hanim said...

alahai
comel je nenek ^^

MaMa AiNi said...

al-fatihah...ya syue setelah dia pergi baru kita merasainya..spt juga mama yg baru 3 bulan kehilangan nenek..hu2x..raya ni rasa suram, kerana mama rapat dgn nya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...